Garantiniai įsipareigojimai

 

Kiekvienos Horsemarket.lt parduodamos prekės pagrindinės savybės bendrai nurodomos prie kiekvienos prekės esančiame prekės aprašyme. Prekes garantiniam aptarnavimui galite pristatyti paštu arba atvežę prekę(es) į artimiausią Horsemarket parduotuvę.

Garantinio aptarnavimo teikimo metu dėl gamintojo kaltės atsiradusių gedimų šalinimo terminas priklauso nuo gamintojo, jeigu garantiniam remontui atlikti būtina detalė turi būti pristatyta iš užsienio arba jeigu pačią prekę remontui reikia siųsti gamintojui į užsienį. Visais atvejais garantinį aptarnavimą siekiama atlikti per kuo trumpesnį laiką.

 

Grąžinimas

 

Kokybišką, bet nepatinkantį ar netinkantį daiktą galima pakeisti, jeigu daiktas nebuvo naudojamas, nesugadintas ir nepraradęs prekinės išvaizdos. Pirkėjas per 14 dienų nuo daikto pardavimo dienos, turėdamas įrodymus, kad daiktą pirko iš to pardavėjo, turi teisę pareikalauti pakeisti nusipirktą daiktą analogišku, kitos formos, dydžio, spalvos ar modelio (padengiant kainos skirtumą). Jei pardavėjas neturi pakeisti tinkamos prekės, pirkėjas per 14 dienų turi teisę grąžinti prekę pardavėjui ir atgauti už ją sumokėtus pinigus. Tačiau, jei pirkėjas nepateikia kasos aparato kvito arba kito nustatyta tvarka išduodamo prekės pirkimą ir pardavimą iš šio pardavėjo patvirtinančio dokumento, prekė keičiama ar kiti teisėti pirkėjo reikalavimai vykdomi tik pardavėjui sutikus. 

 

Įsigijęs netinkamos kokybės prekę vartotojas turi teisę savo pasirinkimu iš pardavėjo reikalauti netinkamos kokybės prekę pakeisti tinkamos kokybės preke arba atitinkamai sumažinti prekės kainą, per protingą terminą neatlygintinai pašalinti daikto trūkumus ar pareikalauti grąžinti už prekę sumokėtus pinigus.

Įsigiję netinkamos kokybės kojines ar puskojines, Jūs turite teisę grąžinti tokias prekes mums. Tokiu atveju netinkamos kokybės prekė nemokamai pakeičiama į kokybišką prekę arba Jums grąžinami sumokėti pinigai. Kokybiškos kojinės ar puskojinės negali būti grąžinamos.

 

Kilus nesutarimams tarp pirkėjo ir pardavėjo dėl prekės kokybės, pirkėjas turi savo reikalavimus pateikti pardavėjui raštu. Vartotojas privalo kreiptis į pardavėją ne vėliau kaip per tris mėnesius nuo tos dienos, kurią vartotojas sužinojo ar turėjo sužinoti apie savo teisių interesų pažeidimą. Pardavėjas privalo išnagrinėti vartotojo kreipimąsi ir, kai nesutinka su vartotojo reikalavimais, privalo ne vėliau kaip per 14 dienų nuo vartotojo kreipimosi gavimo dienos, pateikti vartotojui išsamų motyvuotą rašytinį atsakymą, jei reikia, pagrįstą dokumentais.

Nesutarimai tarp pirkėjo ir pardavėjo sprendžiami Lietuvos Respublikos įstatymų numatyta tvarka.

 

Vartotojų įsigytų prekių grąžinimas vyksta vadovaujantis Lietuvos Respublikos civiliniu kodeksu, 2001 m. rugpjūčio 17 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 258 „Dėl daiktų pardavimo ir paslaugų teikimo, kai sutartys sudaromos naudojant ryšio priemones taisyklių patvirtinimo“ ir 2001 m. birželio 29 d. LR ūkio ministro įsakymu Nr. 217 „Dėl daiktų grąžinimo ir keitimo taisyklių patvirtinimo“.

  

Visą informaciją apie prekes bei jų pristatymą galite sužinoti tel. +370 655 99906 arba el. paštu jpc@horsemarket.lt  

Jeigu Jums kilo kokių nors su prekėmis susijusių problemų ar turite skundų, kreipkitės į mus ir mes Jums būtinai padėsime!

Jeigu Jums kilo problema dėl kokios nors internetu pirktos prekės ir ginčo nepavyksta išspręsti su mumis, galite kreiptis čia>>